äntligen!!!+höstlov!!!

höstlov,höstlov!gud va skönt:Djag behöver verkligen ett lov nu!
igår på olivias fest va det shit kul:P jag o en till åkte till henne direkt efter skolan, o gjorde iordning o så.det va verkligen kul.nu kommer jag skärpa till mig med mig bloggning, den här veckan har det inte varit nått vidare med bloggningen.men efter höstlovet ska jag iaf nog hinna med ett inlägg på morronen o en på kvällen.kanske nåra bonus inlägg oxå:Pmen eftersom jag inte bloggat så mycke, så har jag tappat når besökare.
jag kommerverkligen njuta av mitt sköna lov!
så här ser planeringen ut:

söndag24/10(imorn):ska till mammas kompis, komemr ha shit tråkigt, men kanske till denki för vi ska vara i solna.

måndag 25/10:till sanya:D

tisdag26/10:hos sanya:D(morbror kommer från kina)

onsdag27/10:hos sanya:D(åker hem=( )

torsdag28/10:morbror(sthlm)fyller år, kanske blir nått?

fredag29/10:åka med båten birka paradise(stavning?)

lördag30/10:birka paradise(stavning?)

söndag31/10:läxor o sånt inför skolan...

ser mitt "schema" ut, najs va?aja jag hoppas verkligen att ni får ett super lov!!
birka paradise
shit mysig båt, juste vi ska dit med, min familja, moster o morbror, kusin denki o waihong, o min morbror från kina=)

min lilla plutt sanya=D


så nu ska jag kolla lite på TV , ha det bäst!


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback