hello<33

hello allesammans<33

förlåt för att jag inte bloggat på hela dan, men va ute med familjen:P
jag gjorde det här till lunch:
(nudelsoppa)

sen åkte vi till o köpte min nya spegel, så det blir nog "dagens outfit" varje dag hoppas jag:P
o gick runt där.
sen till , o handlade lite mat.
ikväll blir det massa mumsigt att äta, för min morbror kommer ju från HK.pappa e väl på väg nu hem från arlanda, för att hämta honom, han ska ta med sig massa snacks från HK. snart kommer denki o chilli!vi kommer ha  superkul=D

juste gigi proppade in sig i en såndär bebis bil med kundvagn elr vad man nu ska säga:S hon hade väl kul(när vi var i ica kvantum).
nu plingar det på dörrren  , måste öppna=P


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tack! Allt bra?

2009-10-27 @ 18:28:41
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback