hemma...

hejsanhoppsan bloggen,
har inte varit den bästa dagen ida, med ett annat ord ett ganska dålig dag.på lunchen åt jag inget, för att en viss person har gjort något.va på rena shit humöret imornse eller fram till lunch iaf:Pmen nu e allt mycke bättre o jag e på humör igen:)dem här två senaste månaderna har ju varit rena helvetet för mig, men det har hänt roliga saker oxå.ida köpte steffi en likadan mössa som jag köpte igår. näää, nu ska jag plugga till kemi o spanska provet...
I LOVE U MÖSSAN<333333
e supermysig, rekomenderar den till dig som vill köpa mössa.finns på gina trikot för bara 59 spen.


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Filippa

sv; Tack så mycket! :)

2009-10-01 @ 18:58:04
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja har på mig en stooor hoodtröja som favorit =) gör du då

2009-10-01 @ 19:19:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback