jag känner mig som en mamma....

hej bloggen<333
vet ni jag känner mig som en mamma eftersom mamma har brytit helsenan, så får ajg göra en heldel. som ex. hjälpa till med maten, diska, damsuga, tvätta toan OSV. självklart måste jag fixa skaer till syrran oxå. pappa han e ju inte så bra på att laga mat, den ända gången han lagade mat åt mig det var, när mamma va jätte sjuk, ja jag va väl en 4-5 år då.Vet ni vad han lagade??haha han lagade pyttipanna, såndär som bara e o steka.men iaf så det kommer bli lite tufft, för måste ju hinna med läxor o sånt oxå.här kommer iaf planering för veckan:

PLANERING V.39

mån:inget spec, måste fixa ett nytidskryss till samhället på tisdag.kanske börja lite lätt på min kinesiska läxa?

tis:skolfoto??plugga pytte lite x-tra till ma provet på onsdag, kanske.kanske hänga med syrran till simningen

ons:skolfofo??religion o historia läxan måste göras.kanske till och med läslusten?

tors:läslusten, kanske ska till friskisosvattis

fre:inget spec.

lör:teater.

sön:slappdag, kanske inte, måste nog dammsuga, moppa, göra ren toan OSV...

ja så ser nog min vecka ut. har fullt upp.vad ska ni göra då?jag ska säga förlåt i för väg till alla kompisarna i skolan, för ifall jag e trött o grinig så är det pågrund av att jag har mycke o göra.

sen så kommer jag nog inte hinna blogga så mycke, ska försöka med ett inlägg per dag iaf.
ja det blev ett lite längre inlägg ida.....


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback