kändisdjungeln????

hej bloggen<3333
såg ni idol, bra elr dåligt(asså dom som gick vidare?).ska jag titta på kändis djungeln elr ska jag ta ett bad?????men det blir når iaf.ahopp vad har ni gjort ida då???har inte så mycke att berätta egentligen, lixom det är ju skola 5ggr i veckan så.det händer ju inte jätte konstiga saker varje dag, men varje dag är unik.aja ska göra nåt nu<33

DAGENS   FRÅGA!!!!!!!!

kändisdjungeln hiss elr diss??????

(det blir teater imorn som vanlig, imorn ska vår lärare avslöja vad vi ska spela för pjäs, sak bli spännande)


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback