känslor.........

asså det här inlägget handlar bara om mina känslor o att jag behöver få skriva av mig lite. så du som inte tycker att du vill kolla, kolla inte då......

vet inte vad som häntmig, e på så jävla dåligt o grinit humör den senaste tiden.jag blir så jävla sur på gigi, hon gör massa saker som e så dåligt!!!!!!!!!fattar inte vad det e med henne hon har typ blivit helt puckad.....pågrund av henne så blir ajg så grinig o sur.sen när mamma brytit hälsenan vet inte jag hur många ggr jag gråtit för pytte litesaker, blir så sur o arg på gigi!!!!jag börjar typ grina när jag e arg o sur.

först skolan som e jätte jobbig o stressig just nu, skolan bryr jag mig om ganska mycke för man vill ju ändå ha bra betyg. sen när jag kommit hem finns det massor att göra.ex. måste plugga/läsa genom vad vi har gjort ida i skolan, vika kläder som jag ska göra, möjligt att jag måste hjälpa till med maten. o mycke mer. Snälla jag e bara 13år!!!!!!!!ni andra 13:åringar brukar ni göra så mycke??????????????på lör o söndagar ingen vila,går upp 8 på lördagar till teatern när jag kommit hem måste jag damsuga o att det där.

jag menar jag e ju inte vuxen än, alla säger att oh pappa har det jätte jobbigt(han måste jobba, när han kommer hem måste han göra mat oxå) men jag då, jag e 13år, går i skolan när jag kommer hem måste jag plugga, hjälpa till hemma men jag behöver ju få vila oxå.....e så stressad att ajg inte kan somna, somnar typ vid 11, asså ajg går ju o lägger mig 9 halv 10 lixom.

så jag e mycke bättre nu måste bara få ut allt som finns inom mig.när jag bloggar så känner jag att jag finns här o nu på jorden, det finns dom som bryr sig om mig(när ajg är ledsen, har det jobbigtOSV.).....

hoppas verkligen att mamma blir bra snart o kan ta över allt igen.nu känner jag verkligen hur mycke jag behöver få lite lov, elr bara få komma bort lite från allt det här, det e så jobbigt........

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback