mätt...

hejhej,
nu har jag precis ätit ska ta o göra lite läxor hade jag tänkt, men vet inte om det blir så??har egentligen inte så mycke att säga, men ville bara kasta in ett inlägg.som vanligt under mån-fre kommer jga inte blogga mycket, räkna med 1-3 inlägg per dag. då kommer inlägg vara mot kvällen.

men planering måste man har:

PLANERING

mån:labbprov, kanske biologi förhör.måste göra ett nytidskryss, o lite samhäll, börja på min historia uppsats

tis:historia uppsats(första utkastet)

ons:finslipa på min historia uppsats, kinesisksa oxå

tors:historia uppsatsen måste bli klar, religion läxa ska göras,läslusten oxå 

fre:inget???denki kommer hem till mig, kommer bli kul<33

lör:teater,följa med syrran till simning?

sön:obs kemi o språkprov nästa vecka!!!!!!!!!
(skola som vanligt hela veckan såklart)

ja så ser iallfall min planering ut, ganska bajsig tycker jag faktist...vad har ni för nån planering då??


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

bra planering du har, jag går inte i skolan längre

2009-09-28 @ 03:03:00
URL: http://anwb.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback