en neural dag...

heej :)

det har varit en neutral dag ida, en valig, inte så mycket speciellt har hänt, men lite nya saker händer ju varje dag :)
jag känner mig lat idag, inte bloggat mycket, inte gjort matte eller svenska -.-
så det blir mycket plugg imorn :(

jag e glad för att det va shit länge sen jag prata me steffi, ida, chattade vi länge, har så mycket att säga till varan :)aldrig tråkigt att vara/prata med dig gumman <3
I <3 U !
sen så har jag chattat och suttit framför datan gannska mycket , imorn ska jag nog låta
datan få vila lite :)

har försökt komma på hur min nästa design på bloggen ska vara också, funderar på
ljusgrönt, har ju redan haft:
rosa
blå
blommigt
vad mer har jag haft? :S
har inte så bra minne :P

det här blir sista inlägget för ida, ska lägga mig snart, kommer
nog vakna vid 11 tiden imron om jag ska orka med skolan på måndag ;)

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Saga

sv: vad kul! Visst är de snygga!

2010-04-11 @ 07:44:06
URL: http://spotlight.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback