godnatt...

ida känns det som att jag skött det bloggadet ganska bra tycker jag, det va väl typ 3 eller 4 inlägg med det här då, det känns bra i alla fall :)
imorn så har jag teater, då åker jag väl hemifrån typ halv 9,
jag bara undrar, för jag tycker att asså min väckarklocka alltd ringer när jag sover som skönast, tycker du också det?

förresten min kära steffi e back in Sweden, så himla kul, fast hon ska fira en sysling imron annars så kunde vi nog gjort nått tillsammans, vi får ses på måndag istället, kommer bli så kul <333
har saknat dig så mycket min kära vän <333

det blev ett  lite längre "godnatt inlägg" idag, annars brukar det typ bara vara några rader :P

//Lillacissi<333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback