hiss/diss...

nu så kommer ett hiss/diss inlägg, ska försöka fixa ett sånt här inlägg varje månad från och med nu :)

- huvudvärk, det är nog det jobbigaste som finns, för utom m..svärk oxå, hehe
-sverige vädret, sverige 2010 har nog vart det jobbigaste vädret på länge, snöigt och grått...
-min dator, den blir bara segare och segare , blä!
- att gå upp tidigt, man blir så trött av det, höhö :P
-dissar att imorn så slutar påsklovet...
- att sova dåligt,ush då e jag på dåligt humör :(
-matteprov på onsdag...ush! fy! blä!


-alla mina söta vänner <33vänner är nånting jag inte kan vara utan
-speciellt, millan,emma,steffi,sofia ni får mig att skratta, ni gör min värld fylld hopp,vänskap,"färg" och skratt :D
-facebook, det e så kul där, haha, man kan typ göra allt där :)
-att jag ska köpa en ny laptop, innan sommar lovet <3
- att om typ två månader är det sommar lov!

hm...kommer inte på så mycket mer att skriva men, hoppas ni har det gött!



Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Va slutar ditt påsklov imorrn?:O det är ju söndag då:)

2010-04-10 @ 14:51:30
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: gigi

din familj hissar du väl?<<<<<<<<3333333

2010-04-10 @ 20:55:24
URL: http://gulligagigis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback