Fahrenheit ♥

den senaste tiden har jag typ börjat gilla en musikgrupp, dom kmr från taiwan i kina.
vill bara ladda upp nån bild på dom, ja tkr dom e så snygga, vet inte vad ni tkr men det e iaf min åsikt :)
kanske inte så populära i europa men i asien e dom shit populära :D

den är en grupp med 4 killar ;)
dom kallas fahrenheit elr feilunhai .


(från vänster) Wu Chun, Aaron Yan, Jiro Wang och Calvin Chen



I ♥ Fahrenheit !
hihi :)

skit i det här inlägget om du inte gillar dom
synd att deras musik bara e på kinesiska, dom sjunger skit bra :P

love from lillacissi <333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: lili

lyssnar också på fahrenheit, tihi c: grymma och snygga är de!

2010-08-20 @ 08:32:14
URL: http://lillalili.blogg.se/
Postat av: C I N D Y < 3

Jag älskar deras låtar & de e snygga :3

2010-08-23 @ 09:28:07
URL: http://sootazt.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback