dagens...

heej=)

ida stör jag mig på en viss samma person som jag skrev om förut, dom som e nära vänner till mig känner nog till vem jag menar, elr kanske dom i klassen till o med.
hon ba: "nu ska ajg f*n smöra för alla lärare så jag får bättre betyg"
asså shit den fjortisen!

aja jag tänker helt enkelt shita i henne, om du läser det här.. jag shiter i vad du gör så du får för f*n göra vad du vil!

aja, ida så hade vi bild på morronen o vi lyssnad på någon klassik musik av chopin elr nått sånt. å vi fick typ rita det som kom fram när vi lyssnade på musiken=)

dagen outfit:

jeans:cheapmonday/weekday
tröja:MNG JEANS elr nått sånt typ
baslinne:gina tricot så ni bara vet så har jag flera stycken bas linnen så ni inte tror att jag har på mig en o samma=P

ja annars så ahr det inte hänt så mkt=P
kanske på fredag så kommer det att hända en liten rolig sak=D

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Men hon kommer ju inte få bättre betyg för att hon smörar:P

2010-02-03 @ 19:27:23
URL: http://elsssrosss,blogg.se
Postat av: gigi

tagit av mig glömde du skriva

2010-02-03 @ 20:45:12
URL: http://gulligagigis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback