hellu...

hi everybody!

sitter just nu o  plugga biologi o förhör tim på msn:P

ida, så spelade vi fotboll på jumpan, and guess what? ofc vann mitt lag, vi ägde :D
det va: jag,millan,elsa, emma va inte där så sofia "vickade" för henne=)
det var shita kul.sen så har bara dan rullat på,min dag avr faktisk super bra, har inte haft en sån här dag på länge, ida vara jg me emma,millan,elsa o sofia, vi flummade omkring hela tiden.asså på rasterna o så.
aja som sagt en super dag, för utom att ajg vrickade foten på friskisen ida...

har haft det underbart på alla lektioner, vet inte vrf men alla rätt på engelska för hör, kemin gick shit bra svarade rätt på många frågor :Dsen så hade jag bara shit kul på historia o religion lektionerna elr asså lyssnade inte så mkt, men hade kul med olivia, hubbe,nisse o ingrid vi diskuterade lite saker :P


saknar<3
//Lillacissi<33333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback