ida+ igår...

först vill jag bara säga elr asså hur förbannad jag e på trafiken här i stockholm, jag tror att alla har blivit drabbade av sl...
så himla sjukt, brukar typ alltid komma itid, men ida o i fredas kom jag en halvtimme sent ändå åker ajg hemifrån typ kvart över-halv 7 :S
det e verkligen sjukt, haha gud va jag använder det ordet mkt nu :P
vad har ni haft för er ida då?
blogg.se börjar oxå bli konstig kan inte ens logga in igår :S
men gjorde typ inget under hela helgen:P
hade verkligen ingen lust då, imorn e det en vanlig dag, men på onsdag vet ni ju vad som händer...
operation :S undra om det kommer göra shit ont?
dom ska göra en så hilma stor grej av det, men ska tydligen ha på sig en sån dära grön tröja under operationen som på filmer...

ja du, nu får det faktist räck med all snö, gigi står upp i vår trädgård, o hon e ju runt 120 cm lång

hon grävde ett hål som "iglo" oxå <3 diggar den här bilden

bingo sötis, när hon va hos mig igår <3

det var allt för min del än så länge ;)
//Lillacissi<3333333333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Oj vad djup snö:O haha hon fick väl hjälp upp? Aha vad ska du operera?:(



sv: Hon gör de i photoshop;)

2010-02-23 @ 16:33:36
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback