inga semlor men maränger...

va så himla hurig o sugen på semlor efter skridskorn me elevensval,  hade väldigt kul iaf :P
asså hubbe va grym, jag e väl hyftast bra iaf...
men ville verkligen ha semlor då, det va typ slut överallt:(
kom på då att ajg kunde gör maräänger, haha har typ aldrig gjort det förut
men det gick ganska bra,
juste chilli va hos mig ida, bingo oxå, men fotade bara chilli...
haha mina maränger :P
chillli<3, lite suddig men får duga
chilli som fjortis;) ne väldigt söt i<3
chilli<33hah la ne liten duk på huvut på henne stackare <3
//Lillacissi<3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Elsa :)

Mums vad goda de ser ut :)

Är chilli din hund? Vad söt hon är ♥

2010-02-20 @ 13:18:58
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback