måste lägga mig...

heej :)

måste faktist gå o lägga mig snart, ska upp tidigt imorn, typ halv 6 för att jag ska ta nåra värktabletter innan operation...
inge kul, börjar bli lite nervös :S
men på simningen ida, asså nu , har varit shit kul, asså jag tränar inte men e med på syrrans träning o brukar hjälpa maria(hennes tränare), maria e as najs, har hon alltid vart :P
men hade shit kul, körde staffett och själv klart vann mitt lag eftersom jag tränade i 4 dagars innan, o dom går i tvådagars nu!
om nu e sugna på att kika hur det är på vår simklubb kan ni gå in på http://www.lagsidan.se/sodertornsim/ vår klubb e faktist rätt najsig :P
nus ka jag fixa mig lite o så sen ska jag börja göra mig iordning fär läggdax, elr kommer nog sitta vid datan en stund till men, iaf :D
jag hör av mig imron efter operationen o skriver hur det gick :P
vill ni veta vad det e dom ska göra?asså på operationen. kommentera då! så jag vet! fast det kanske e lite äckligt...
så hilma söööt elr vad säger du?
//Lillacissi<3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback