religion=tråkigt...

min rubrik säger allt... elr vad säger ni?

juste helst skulle jag villa att om ni kommenterar som e jäkligt kul, kan inte ni skriva vilka ni e? skulle vara mkt roligare=)
men jag kan ju inte tvinga er, men juste du som skrev i mitt förra inlägg om vilka jag va hos, så tyvärr jag kmr inte säga det för att vi ville inte berätta det...

juste jag ska fixa lite bilder till er. har inte haft nya bilder på länge men det kommer=)
vad har ni gjort ida då?

fortfarande vinter='(
hur vill ni ha det?vinter, sommar,vår elr höst??
jag skulle villa att det skulle vara slutet av våren o början av somanr nu=P

//Lillacissi<3

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback