sorry...

kmr va dålig på att uppdatera den här veckan har så jäkla mkt plugg!
måndag:biologi prov
tisdag:inget än så länge
onsdag: matte prov
torsdag: religion uppsats(som jag inte ens börjat på :S )
fredag: läxor

ahr fullt upp, nu pluggar jag biologi o matte på samma gång, asså ajg håller på att spy av all plugg :S
okej kanske inte men nästan iaf =P

juste vad ska man säga, det e kinsiska ny år ida, så gott nytt år :P

//lillacissi, som e trött o sur på all plugg =P men trött e ajg iaf
puss <333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: TAKAI

svar:

jag följer så många, har ingen aning om vem som är vem längre. xD

2010-02-13 @ 17:35:37
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback