svar på fråge stunden=)

kristin:
varför bloggar du när du är så ung?
sv:för att det e kul, o när man har det jobbigt kan det vara skönt att få skriva av sig=P

Amanda:
vilken är din favorit blogg?
sv:http://jessicalillsmeds.se/ och http://sooes.blogg.se/
vilken är din favorit färg?
sv:pink ofc=P
vilka bloggar följer du dagligen?
sv: typ, sofias<3(sooes.blogg.se) ,tims,elsssrosss(roshanna, elsa),flings(filippa),inez osv.asså dom jga följer på bloglovin

Roshanna:
vilken favorit film?
sv: twilight, elr alvin o gänget 2, haha alvin o gänget två e bara för rolig o söta sma chipmunks<3
men twilight tkr jag att den var bra<3
favorit-klädaffär?
sv: H&M, elr gina tricot

Sanna:
vilka litar du mest på?
sv:sofia, millan, steffi, emma
vilka är dina bästisar?
sv: det e dom jag litar mest på =P, millan,sofia,,emma,steffi

Filippa:
vad fick dig att börja blogga?
sv: jag hade ganska många runt omkring mig som bloggade, så jag tyckte det lät rätt kul, så började jag ;)

Niklas:
har du nån kille?
sv: nepp=P

Sofia(sofianilsens.bogg.se):
hur gammal är du?
sv: 13 år, fyller 14 iår=)
har du varit kär?
sv: jupp<3
favoritfilm?
sv: samma som det står där uppe
favoritfärg?
sv: pink ofc
sötaste hundrasen?
sv:yorkshireterrie, min kusin har en sån, lilla chilli<3

sofia<3(sooes.blogg.se):
varför är du så underbart sööt<33?
sv: aww, tack sofia, men det vet jag inte=P

Liene:
favoritfärg?
sv: ping again
har du något husdjur?
sv: tyvärr, är pälsdjur allergiker(stavning?)

tack för alla underbara frågor<33hoppas ni lär känna mig lite bättre nu;)

//Lillacissi<333





Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback