bästaste ida...

heej bloggen<333

haha lite konstig rubrik men den duger väl=)
imorse när jag precis vaknade fick jag ett sms av millan, som stog att hon skulle köpa ny skidhjälm o att vi skulle träffas lite senare,vid flottsbro.tiden gick,jag åt frukost vid nio o så.sen ringde millan då gjorde jag mig iordning sen drog jag till flottsbro.
såg henne,haha hon stog o hoppade lite, undrade vad hon höll på med, men hon fick inte på sig sin ena pjäxa(stavning?)
vi stog där i typ en kvart  för att hon skulle få på sig dom, det gick tyvär inte=(
så vi tänkte hyra skidor o sånt till henne, vi tog kölapp,tog en timme innan det var vår tur, sen så kom hon ut igen...man måste ha legitimation, o vi(jag,millan,esther) ja,ingen av oss hade det, så det var typiskt.
så åkte jag o esther i en timme o millan,stackarn fick vänta på oss=(
men deet var jätte kul att få åka lite skidor men jag o esther höll på att frysa ihjäl...

efter det när vi va klart var typ klockan två o vi hade inte ätit lunch än,
åkte vi hem till mig mamma fixade spagetti me köttfärssås, sen hämtade vi upp emma vi tullingestation.
sen hade vi bara shit kul resten av dan=D=D

//Lillacissi<3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja det va bra.. =)

2010-01-08 @ 23:34:24
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback