middag på heron city..

heej bloggen<33

jag va ute o åt midda med familjen på heron city, det blev pizza hut.

blogg.se verkar typ funka på riktigt nu, har haft lite störningar i morse, men det gick över...

tkr att min blogg har varit ganska tråkig på sistone,vad skulle ni vilja ha med??kommentera o ge förslag, skulle vilja veta=)

dagens oufit:

jeans:cheap monday(Weekday)
bas linne:gina tricot
tröja:???

elr ajg hade på mig en mjukis dress när jag va hemma o städade, bytte om när vi skulle ut=)

//Lillacissi<333333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Tim

more waldo.....

2010-01-31 @ 10:01:12
URL: http://timjrenos.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback