morron allihopa<3

ida har jag bestämt mig att det blir en pluggdag, eftersom ajg ska aha spanska prov imron=P
har inte övat så mkt så ska passa på, madans jag inte har så mkt att göra...

juste ida fyller nisse 14, grattis!!!!hoppas du har en super dag, eelr du kanske oxå måste plugga eftersom vi har prov imron=P

det e stackars millan, när vi har bilogi prov så fyller hon år=( typiskt som hon säger...

så nu ska jag sätta igång=)

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: gigi

sv: jag tänkte blogga lite

2010-01-31 @ 17:34:17
URL: http://gulligagigis.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: tack så himle mycket sötnos!

har gjort den själv :)

2010-01-31 @ 18:22:20
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback