planer ändrade...

tjenixen bloggen<333

egentligen ska jag vara hos denki nu men det blev ändrat, mamma o vi e hos hennes kompis again, men så har ja o syrran kommit överens med denki att vi ska vara hos henne sönda o månda istället;)
det kommern iaf bli shit kul=)

igår, hade vi typ fullt upp med alla raketer o fyrverkerier så glömde ta lite bilder=( men ni har säkert kollat på massor av fyrverkerier,hoppas jag. men det var iaf en shit härlig kväll igår jag hade  med mina kusiner.hoppas ni har haft det super;)

igår kväll kom millan(kompis) hem från thailand igår o vi har typ messat lite, stackarn kom hem från typ sol o all härligthet till kalla sverige.hon måste ha frusit häcken av sig när hon landade igår.men vi planeran en träff me emma o steffi innan skolstarten. så vi kan väl messa=)

a, mer har jag inte så mkt mer o säga, mer uppdatering kommer senare på kvällen=)


CYA<3333333333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: gigi

vad betyder CYA<3333333333???????????

2010-01-01 @ 21:29:16
URL: http://gulligagigis.blogg.se/
Postat av: Matilda

frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga ! :)

2010-01-02 @ 11:11:42
URL: http://matildamolins.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback