vad är vänskap för dig?

vad är vänskap för dig?

man ägnar en hel del av sitt liv för den här vänskapen, men vad är det egentligen???

vänskapen, den är väldigt viktig för mig, utan den skulle jag inte vara ett endaste shit.vänskapen är en del av mitt liv.
skulle aldig kunna tänka mig ett liv utan vänskap, det skulle inte vara värt att leva ett liv utan vänskap.
skälvklart så handlar det mkt om vad för slags vänner man har. jag, jag har väldigt många vänner som jag verkligen gillar, vänner det kan vara vem som helst bara du tycker det, det kan va en person en hund en katt en leksak sen man varit liten, inte vet jag, men nu snackar jag iaf om personer,kompisar som jag har.
just de här två åren, har jag ägnat en massa tid till mina kompisar o det e verkligen värt det,men ibland känner jag mig ändå såhära lite utanför men bara ibland.
förut ville jag ha lite uppmärksamhet bland mina vänner men det var svårt för alla ville ha uppmärksamhet hela tiden,så nu har jag tänkt igenom allt, är det verkligen så viktigt att ha en himla massa uppmärksamhet hela tiden, jag säger nej.
jag har kommit fram till ett svar, uppmärksamhet, det e bara shit, visst det e kul o ha det lite hela tiden.men efter att jag har tänkt att inte behöva ha så mkt uppmärksamhet hela tiden, har jag faktist blivit gladare, det känns som om jag har släpt en himla massa saker...
det käns som om jag har blivir fri från allt krångel elr hur man nu ska beskriva det.

oj, nu har jag dragit ifrån det lite  från min rubrik,
för mig är vänskap pålitlig het, när jag känner mig trygg o säker hos en person/elr vad det nu e så är det en vän till mig, ex om jag kan prata ut med någon utan att ajg ska oroa mig för att det jag sagt,att alla ska veta det...det rä vänskap för mig.
o när man känner sig trygg o att amn kan lite på en person det är då man har fått en riktig vän...

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

Vänskap är jätteviktigt såklart<3 och jag tycker synd om de som inte har vänner, men vissa är ju taskiga och då kanske de inte har så många kompisar...

2010-01-20 @ 17:13:08
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback