vårterminen 2010....

hjesan mina vänner<33

har en känsla av att vårterminen 2010 kommer gå shit bra=D
har bestämt mig för att träna 1 elr ggr i veckan på friskisosvettis simma en gång i veckan o på söndagar training by my self.
börjar få lite sämre kondition nu när jag slutat simma 4 ggr i veckan måste ta igen det lite=P

Jag längtar till fredag...då kommer millan,steffi o emma till mig o sover över, o vi kommer att ha det allra allra bäst det kan jag lova, gud va kul det kommer bli,längtar=D

älskar er<3333och det ska ni veta, läntar tills på fredag<3
idag på rasten,jag i mitten längst ner, tillhöger:emma,elsa,millan,steffi, tror jag=P
steffi tog en bild på mig på rasten
bild som e nyligen tagen för kom precis hem från simingen, typ en buska hemma hos oss

//Lillacissi<333333


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback