förlåt men jag orkar verkligen inte att blogga just nu ...

jag orkar verkligen inte, det e så fint väder så man vill ju inte sitta inne vid datorn hela tiden+ att  jag har kompisar hemma ...

under den här somman ska jag träna har bestämt mig för det :P
om typ en månad så börjar skolan igen ,  bläää :(

och imorn var det exakt ett år sedan mormor lämnade mig o familjen ......
o samtidigt så är det emmas namnsdag <333

händer så mkt nuförtiden



har inte orkat lägga upp nya bilder, så ni får nöja er med dom gamla, men snart så kommer dom nya lite i taget ;) <3333333

pusssss<3333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 12:12:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback