bad update...

ja, som sagt tidigare så kmr det va lite stressigt o så, men jag vill säga att kemi provet inte gick så bra, inget mvg den här gången tror jag inte :S

men jag e äntligen klar med "boken om mig" jag tyckte att den blev sådär, asså inte lika fin som dom andra kansek men duger :)

ida, ahr ajg vart på teatern, sen så åt vi sushi, o jag har pluggat lite geografi ska ha prov på tisda, o till spå måndag så ska man kunna sina repliker till snövit( vi kör pläsen på engelska), and gissa vem som e snövit?
jag...visst e det kul, men kmr va väldigt pinsamt...

har oxå  gjort amnikyr ida, fast em lite glitter på oxå, jag ska fotta sen o lägga in :D

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback