blandat <3

hmm, det är inlägget kmr va väldigt blandat tror ja :P
först så öppet hus igår,så hade jag väldigt kul, asså fatta vad mkt skolan tjänar på det, som när jag millan o astrid stog vid fiskdammen, så "sålde" vi typ 10 påsar på en halvtimme, varenda påse kostade typ 20 kronor, så
aa, det var dyrt att fika o äta, blablablabla...
orkar inte berätta om det mer.

men kul hadejag faktist, då va jag me, millan,astrid, emma(lite, hon var bara där en stund), jonatan o franz
men, aa, kul iaf :P

sen när jag åkte hem så åkte ja o familjen till pizza hut o åt, sen bowlade vi lite :D
aa det avr typ igår.

imron e det spanska prov o har fullt upp med att plugga till det nu...
det här e längst bak i klass rummet
så här ser det ut i min bäkn, schemat, o the elementar 5 bilden som jag sa att ajg skulle fotta ;)

steffi sötis, åker till taiwan på måndag, kommer inte träffa henne på typ två veckor men du får ha det bäst!
du fyller ju år snart oxå, får din present när du kommer tillbaks ;)
love u <3

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Michaela

Hej Cissi!



Jag har tyvär inte gjort min design själv.

/Michaela

2010-03-21 @ 19:10:24
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/
Postat av: Roshanna

Jag hade också öppethus förut, men det var tråkigt:/



sv: Tack, jag såg den och massa andra väskor när affären skulle stänga så jag ba Neeeej vänta jag måste köpa nån av väskorna och så sprang jag och köpte den^^

2010-03-22 @ 19:47:50
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: clara:)

asfint hår har du!

2010-03-23 @ 12:33:27
URL: http://cccclara.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback