haj på daj...

hej på er !

ajg ahr haft det super me min kompisar igår kväll o ida, nu e jag hon en annan bekant om man ska säga så...
vi såg "i taket lyser stjärnorna" igår kväll o imronse såg vi " allt för min syster" elr nått åsnt, både filmerna e sånadär tragiska, fast dom var j*kligt bra :D

annars så har vi spelar guitarr hero oxå<3
aja som ni kanske märker har vi haft det jätte kul tillsammans, fast det var synd att lint alla osv över :(
o asså hoppas vi åker hem snart har det faktist shit TRÅKIGT nu,
herre gud imron hoppas ja det bblir skidor på flottsbro, fast det e inte bestämt ännu...

nu ska jag va inne på fejjan lite
bilderna från ida o igår kmr nog antingen senare på dagen erl imron:P

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback