ida kmr det bli kul...

heej på daj <3

e på typ toppen humör ida förutom att det späns o drar åt i tandställningen :(
annars så kmr vi( jag o nåra kompisar) ha det super ida, tjejmidda :D :P <3
vi ska sova över där oxå, vi kmr verkligen ha det toppen, så ni får oxå ha det super ;)
ida ska jag packa, tills ida o imron, handla lite mat o så me mamma , o sen vara me sanya o kalim<3
jga gjorde maikyr o naglarna igår kväll oxå kanske laddar upp en bild senare, juste bilden me "elementar 5" har jag glömt att fotta, om jag kmr ihåg så kmr den...skulle va kul om ni fick se den får den e så himla snygg :D haha
juste ska gå o baka en kaka nu :P
älska dig gumman <33
//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback