tråkigt...

tja på er !

vilket konstig uttryck :P
mmh man brukar ju säga heej på er ;)

men snart blir det mat o sen melodifestivalen, andra chanshen ju, vilka tror du går vidare ?
jag tror typ alcazar iaf:P
men sen så kmr jag inte ens ihåg vilka mer som e med...
hoppas inte roadsalt går vidare...

haha, mammas kompis, a hennes barn, e typ 6 år o jag o gigi e me henne nu.
aa, e i hennes rum o e vid datan iaf :P
tja, vi har ju inte så mkt gemensamt om vi säger så, hon e ju ändå typ 7 elr 8 år mindre än mig :S
men a, lite social får man ju va...

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Ankiepankies

hej sötnos! jo jag har gjort designen själv så tack :) din var också fin!

2010-03-06 @ 22:03:11
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback