bajsiga mobilsladd...

fy f*n jag kan inte hitta min mobil sladd har letaat efter den hela dan, har ingenting på datorn mpste hitta den, jag tror jagb har D A M P snart -.-
awwwwhhhhh :'(

men bajsiga sak, den där gruppen på fb stämmer verkligen, det är inte jag som tappar bort saker det är mitt sovrum som gömmer dom för att retas -.-

urk, e på bajs humör, det menas med att om inte jag hittar min mobil sladd, aknske det blir blogg paus jag menar vad e det för kul med att ha en blogg utan bilder ????

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback