har ja gjort mina sista läxor för 7an :o

omg !
ja tror ja har gjort mina sista läxor för HELA 7an !!
hoppashoppas iaf :P
gjorde labben, samlade en massa mossor typ sen så har ja gjort samhälle om nån debatt grej

fy va nice om det var dom sista läxorna i 7an :D
another good news is that... jag tror att alex ska stanna kvar i vår skola !
fast ja tror och hoppas på det, han har inte bestämt nått än tror jag .

juste, grattis tyskland !
dom van ju "ESC" låten va faktist helt okej, mkt mkt mkt bättre än anna bergendal som inte ens kom med i final -.-'


jag igår, sorry för dålig bildkvalite..

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: viki

Hej, superfin blogg du har! :D

Allt bra?

2010-05-30 @ 20:53:34
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback