längtar tills imorn ♥

jag längtar tills imorn !!!!
ush vad jag tjatar men ändå, jag längtar verkligen
allting e klart, fast behöver bara köpa lite grejer kvar o sen sista städningen hemma, imron ska ballonger blåsas ja o allt sånt :D :P
vi kommer ha så sjukt kul, fast synd att inte alla kommer ...

aja, ida, så hade jag på mig det här

armbandet jag köpte på ur o penn
baslinne från gina tricot
ett par jeans från H&M fast det var hål i dom så jag klippte upp dom så nu e det mina jeans short :D

massor av pussar och kramar lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Roshanna

sv: Aa jag med:) tack^^



De blev ju fina;)

2010-05-23 @ 18:32:39
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback