längtar ♥

längtar tills SOMMARLOV!!!!
längtar tills jag åker till HONG KONG !!!!
längtar tills jag åker till GRÖNAN !!!!!!
längtar tills jag har TEATERSHOW !!!!!!

längtar längtar längtar ♥♥♥

nu kmr lite bilder:

jaa, minnen från förrs året när jag spelade nån pjäs som hette godspel, vi var clowner som stutsade omkring hela tiden :P <3

minnen från förra året oxå, paddlade gummibåt

marsmellows ♥

saknar dig, michelle ! men snart ses vi ;)

syrran,min ♥

long time ago ... ♥

//Lillacissi<333

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Nathalie

mm nu blev man jättesugen på marsmellows! heeheh

2010-05-28 @ 15:21:53
URL: http://thenattis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback