det går inte så bra...

har sagt att jag ska ta o blogga på riktigt igen men det har typ inte funkat, händer så mkt hela tiden, har inte tid o inte lust heller... :( jag bloggar när jag känner för det, när jag har min tid o lust :)
har dåligt samvete för er som följer min blogg, är skit glad över att ni gör det oxå! T A C K!!
tänkte på mormor idag, det var typ två år sen hon gick bort :'( tänkte på henne och helt plötsligt började tårarna att rinna dom gick inte att stoppa det var helt sjukt... nu så känner jag att tårarna börjar krypa fram igen...
länge sen men känns som igår!
//C

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback