vill ha helg...

nu bryr jag mig inte om jag har några läsare kvar, men jag har bestämt mig för att börja blogga på riktigt igen :D
men e glad för att jag har några som fortfarande följer min blogg :)
najs va?

fast jag kommer nog itne skriva om lixom vad jag gör och så, jag ska börja om på nytt !
jag kommer mer skriva om hur det känns just nu, hur det är och vara en 14-åring som har väldigt mkt tonårsproblem som alla har/haft.
man känner sån press från skolan, vill ha bra betyg o sånt....
kompisarna, grupptryck olalala....

fast hur det känns just för mig lixom .

dagens:
det har varit en najs och bra dag, förutom att vi haft kemi prov -.-
men annars har det varit en ganska soft dag, nu sitter hemma o plugga o lyssnar på musik (Fahrenheit) :D <3
ska ha spanska prov imorn, imorn är det sista prov innan sportlov ! wiihooo :D

längtar efter att få vara ledig... :P

när man känner att man har lite press och så nu när man bara e 14 år, tänk på hur det kommer vara i vuxenlivet sen... alla mina lite äldre kusiner elr kompisar säger att
 " om du tycker att det är jobbigt nu, så är det här bara början, om 4-5 år när man pluggar på gymnasiet/universitet och har det jobbigt då, så kommer du att tycka att den tiden du e i nu är rena paradiset.."

så jag försöker att njuta, ibland går det bra, när man e på bra humör när allt e på topp lixom, men när man e på dåligt humör så  går allt åt hellvettet...

en sak ni inte visste om mig är nog att, när jag är sur o arg så börjar jag gråta... av nån konstig anledning, det bara blir så .... så jag gråter ganska lätt och när jag väl e irriterad då ska man inte fortsätta reta upp mig... :p

//C

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback