google translate...

jag säger förlåt till de som har velat fixa google translate på bloggen genom att titta på mitt inlägg och jag har itne varit så detaljerad när jag skrev det, men nu så har jag fixat de!

så de e bara klicka in det och titta på det inlägget igen:)

//C

Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P
Postat av: Anonym

du bloggar ju aldrig! :(

2011-10-09 @ 15:01:17
Postat av: joffiie

Grymt! :D

2011-10-12 @ 19:17:06
URL: http://joffezork.blogg.se/
Postat av: cissi

hej anonym, jag vet... jag är dålig på att blogga, men jag bloggar när jag har nått att säga, vill inte ha massa onödigt inlägg som jag hade förut ... :/

2011-12-16 @ 18:26:27

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback