varför..?

Det är många som har sagt till mig att jag ska vara tacksam över det jag har.
men är det så jälva lätt att va det? utan att vara svartsjuk? utan att tänka på sig själv i första hand?
De finns dom som kan göra o vara såhär, men om ja ska vara ärlig så kan jag inte de....
inte just nu iaf, jag kan inte låta bli att tänka på min små problem som jag stöter på hela tiden.
jag kan inte låta bli att vara sur/arg/ledsen för saker som händer även fast det bara är små grejer...
jag kan inte, jag vet att det finns mkt värre saker än de problem jag har.
men vad ska jag göra? börja bli tacksam för de jag har? det är svårt!
är jag bortskämd för det här? är det för att jag inte vet hur det riktigt "livet" ser ut än?
är det bara jag som stöter på det här?
ja vet verkligen inte vad jag ska göra för att slippa bli sur för varenda lilla grej!
jag vet inte vem jag ska prata med...! jag vet inte vad jag ska göra...
kan nån hjälpa mig?!


Kommentarer här!
Kul att du vill kommentera, men skulle vara tacksam om du inte skriver taskigasaker som kanske kan såra en. Tack för din kommentar :P

Lämna en kommentar här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress om du vill att jag ska svara där:

Kommentar:

Trackback